Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Succesvol posten op social media

Commerciële boodschappen glijden van ons af als water van een eend. Dat is geen nieuws. Na een decennialange bekogeling met gladde verkooppraatjes over geweldige producten en slimme makers, lijken de meesten van ons er immuun voor te zijn geworden, misschien zelfs allergisch.

Om opnieuw de doelgroep vanbinnen te raken en geloofwaardig te zijn, zweren marketingbureaus bij content marketing, verhalen die blijven hangen. Ze zetten niet het product of dienst centraal, maar vertellen relevante en interessante verhalen eromheen, die inspelen op wat mensen belangrijk vinden en die aanleunen bij de activiteit van het bedrijf. Blogs, Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram... zijn hiervoor een geliefd platform.

Eenvoudig is het niet
Om je verhaal als onderneming in de wereld te zetten, is het vanzelfsprekend dat je actief bent op de sociale media. Maar niet alles wat je post is even populair. En naast de inhoud, is ook de vorm belangrijk.

In deze opleiding nemen we je mee naar de basis. Welke posts doen het goed? Wat is story telling? Hoe creëer je relevante content die je kan delen? Op het einde van de opleiding ben je in staat om zelf een kalender op te stellen voor de planning van je posts, en waar nodig bij te schaven.

Over de docent
Docent Lieven Van De Velde is een ervaren web professional, zaakvoerder en bevlogen spreker op tal van seminaries.

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Syntra Bizz, Campus Leuven, Geldenaaksebaan 327, 3001 Heverlee
  • Datum 21 april 2022 om 13:00
  • Prijs €187,55
  • Organisator Syntra Bizz
  • Website organisator https://www.syntra-bizz.be/
  • Onderwerp social media