Online marketing (Zutendaal)
Programma:
Deel 1: digitale transformatie naar “jouwzaak 3.0”
- Huidige trends
- Lokaal=digitaal?!
- Online en Offline gaan samen
- Personal Branding
- Het 'ping-principe' - (contactmomenten met de klant vooraleer je wordt onthouden)
- Know-Like-Trust - (proces dat de koopbeslissing aanstuurt)
- Tools in Online marketing: Marketingfunnels (trechtervorming procesverloop in verkopen), Social Media profiles, E-mailmarketing, Video, ...
Deel 2: World Café met getuigenissen
- In kleine wisselende groepen behoeftes analyseren met een ervaringsdeskundige (die bekend is met online marketing).
- Techniek: 'schrijven op tafel' (grote bierkaart met formaat van de tafel)
- Thema: concrete uitdagingen in ontwikkeling en toepassing van online marketing
-
Thema: online marketing
- Opportuniteiten en randvoorwaarden om te starten met online marketing.
- Welke tools zijn voor uw zaak effectief?
- Welk instrument zou jij voor jouw zaak uitgewerkt willen zien?
Inschrijven: via email bart.heleven@zutendaal.be