Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Google AdWords Expert (Leuven)

Over de cursus


Daar is ie dan, je gloednieuwe website. We leunen nu lekker achterover en laat die nieuwe bezoekers maar komen. Toch niet. Hopelijk is je website geoptimaliseerd voor SEO en komen er via Google search heel wat bezoekers naar je site? Maar digitale marketing is niet alleen meer SEO of een nieuwsbrief versturen tegenwoordig.

Digitale marketing is een mix van vele kanalen. En Google AdWords is een belangrijk kanaal in die marketingmix. Deze opleiding ontrafelt de mysteries van Google AdWords en leert hoe AdWords kan bijdragen aan het succes van je website en je bedrijf.

We beginnen met het opzetten van je account. Voorzie hiervoor een kredietkaart en een klein budget van 50 €. Heb je al een AdWords account met een opgeladen budget, dan is dit uiteraard niet nodig.

Dan gaan we leren adverteren op het zoeknetwerk. Als we adverteren, dan willen we ook conversies leren meten. En er is niet alleen het zoeknetwerk, je kan ook adverteren in het display netwerk. Wat zijn daar de do’s en don’ts? De hype van het moment is remarketing. Maar wat is dat nu juist en hoe pak je dat aan?

En we eindigen met hoe je kan rapporteren aan het management. AdWords stopt namelijk niet bij het opzetten van de campagne. Je moet de resultaten meten en optimaliseren.

Dit alles uiteraard inclusief de nodige oefeningen, tips en trucs.

Praktisch

Deze opleiding kan ook op maat ingericht worden voor je bedrijf, in jouw bedrijf of op een locatie die jij bepaalt. Jullie docent is Frederik Delfosse, Google AdWords specialist en ervaren coach.

Dit is een certified training, de laatste les is voorzien om online het examen af te leggen onder begeleiding. Je kan de cursus echter ook volgen zonder het certificatie examen af te leggen. We laten je de keuze.

Breng je eigen laptop (mac of pc) mee naar de les.

Drankenpauze is voorzien. Indien de opleiding zowel in de voor- als de namiddag doorgaat, wordt ook een broodjeslunch voorzien. Drankenpauzes en eventuele broodjeslunch zijn in de prijs inbegrepen.


Programma


Volgende aspecten van Google AdWords komen uitgebreid aan bod:
•Google AdWords in vogelvlucht en account setup;
•Hoe zet je jouw Google AdWords campagne op in het zoeknetwerk? (Deel 1 en 2)
•Hoe meet ik Google AdWords Conversies?
•Display netwerk;
•Remarketing en Dynamic Remarketing;
•Optimaliseren en rapporteren van de Google AdWords campagne.

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Campus Leuven, Geldenaaksebaan 327, 3001 Heverlee
  • Datum 26 november om 09:00 tot 16:00
  • Prijs €871,20
  • Organisator Syntra AB
  • Website organisator https://www.syntra-ab.be/
  • Onderwerp