Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

E-marketing: van commerciële website naar social media (Leuven)

Over de cursus


Je online aanwezigheid versterken doe je in de eerste plaats door je website via een gerichte strategie aan te passen aan je doelgroep. Als je je site optimaliseert voor zoekmachines heb je meteen een professioneel visitekaartje waar je gegarandeerd nieuwe bezoekers en klanten mee aantrekt.

Eens je een sterke website hebt, kan je je online marketingplan uitstippelen. Je huidige contactenlijst kan je meteen gebruiken om mensen via e-mail in te lichten over je diensten en ze aansporen om bepaalde handelingen te verrichten (iets kopen op je site, contact opnemen). Naast e-mailmarketing kan je ook reclame maken op andere sites of in zoekmachines. Wij leggen je de beginselen uit en leren je hoe je een kosten-efficiënte advertentiestrategie kan uitbouwen via diverse kanalen: van banners over paid search tot social media.

Aan het einde van deze cursus zal je in staat zijn je eigen en andere sites te analyseren en kan je een marketingstrategie uitbouwen waarmee je een sterke plaats in het online marktlandschap inneemt.

Drankenpauze is voorzien. Indien de opleiding zowel in de voor- als de namiddag doorgaat, wordt ook een broodjeslunch voorzien. Drankenpauzes en eventuele broodjeslunch zijn in de prijs inbegrepen.

 


Programma


Volgende aspecten van e-marketing komen uitgebreid aan bod:
•Website-optimalisatie
•E-mailmarketing
•SEO (Search Engine Optimization)
•SEA (Search Engine Advertising)
•Bannering
•Sociale netwerken en social media

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Campus Leuven, Geldenaaksebaan 327, 3001 Heverlee
  • Datum 14 december 2018 om 09:00
  • Prijs €302,50
  • Organisator Syntra AB
  • Website organisator https://www.syntra-ab.be/
  • Onderwerp